#1 Skrevet November 1, 2009 (endret) Hei, noen forslag / erfaringer med felgoppretting og pulverlakkering i vestfold. Alle erfaringer mottas med takk, men er mest interessert i lokale aktører. Har funnet til nå: Dekkpartner - Tønsberg Vulk AS Dekkpartner - Stickler og Co as i Sandefjord - felgoppretting Dekkservice Arnfinn Skoli AS i Larvik - felgoppretting Dekkpartner - Holmen AS Bilgummiverksted i Oslo Dekk-spesialisten i Porsgrunn Felgretting (aka Sarpsborg karosseriverksted) i Sarpsborg Opems pulverlakkering på Ås Nissedal Sveis og Pulverlakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 Jeg har hatt felger på retting hos dekk 1 i tbg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2009 Dekkpartner - Holmen AS Bilgummiverksted - Her har jeg hatt 2 felger på retting, kjapt, billig og bra begge gangene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2009 Hei, noen forslag / erfaringer med felgoppretting og pulverlakkering i vestfold.Alle erfaringer mottas med takk, men er mest interessert i lokale aktører. Har funnet til nå: Stickler og Co as i Sandefjord - felgoppretting Dekkservice Arnfinn Skoli AS i Larvik - felgoppretting Dekkpartner - Holmen AS Bilgummiverksted i Oslo Dekk-spesialisten i Porsgrunn Felgretting (aka Sarpsborg karosseriverksted) i Sarpsborg Opems pulverlakkering på Ås Nissedal Sveis og Pulverlakk Jeg hadde mine på en dekksjappe som ligger ved Fokserød i Sandefjord ned mot høggern der. Ellers så er servicen hos Stickler KNALLBRA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2009 Hvis du klarer oslo, så har jeg hørt en del bra om Oslo Felgretting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2009 Da ser det ut som alle har vært fornøyd med opprettingen, det lover jo bra Noen erfaringer /anbefalinger når det gjelder pulverlakkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2009 Da ser det ut som alle har vært fornøyd med opprettingen, det lover jo bra Noen erfaringer /anbefalinger når det gjelder pulverlakkering? Opems i ås.. Superfornøyd hver gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2009 Stickler har jeg vært hos. Veldig god service, seriøse folk som vet hva de driver med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2009 husker jeg jo selfølgelig ikke hva de heter men jeg hadde noen gamle borbet felger hos ..... dekkspesialisten? i ski de rettet felgene selv blei knall bra selvom de var firkantede med 9" kant også sender de avgårde til lakk (lakkeringen er ikke billig) litt avhenging av type felg så tok de rundt 2000 pr felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2013 Dere som har pulverlakkert hos Opem, finns det noe fargekart? Regner med det er litt begrenset ift rett farge til Ronalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2013 Han har vifter å se på og han blander også en del selv, så mulighetene burde være meget gode. Ulempen er at man må ta turen til Ås på det sentrale Østlandet. Det er bare å få det unnagjort nå mens du har tid;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...