#1 Skrevet November 2, 2009 Hei! Her en dag jeg skulle bruke viskerene mine så gikk de plutselig veldig tregt? Hadde ikke brukt de på noen dager da det ikke hadde regnet.. Men fungerte helt fint for en 3-4 dager siden liksom. Nå går de tregere når jeg setter på hakk 2 og 3.. Og idag så stoppet de rett og slett opp midt på ruta ei lita stund før de gikk ned på plass igjen. Er det motoren min som er ferdig? Leser også her om at noen har hatt problemer med selve mekanismen på disse? At den blir treg? Skal ta det opp og kikke på det men har ikke tid nå da jeg må på jobb. Skulle også hatt bilen klar til torsdag da jeg skal på tur så hadde håpet på deler ganske raskt om jeg skal få fikset det Noen som har hatt lignende problemer med sine biler? Mvh Tor Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 Standard feil dette, er mekanismen som har satt seg og korridert siden akslingen er stål og mens i der akslingen beveger på seg er det aluminum.... Må ut med mekanismen og frigjøre og smøre opp igjen med et fett som tåler fuktighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2009 Takk for kjapt svar! Da skal jeg prøve på dette i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2009 Samme problemet med min bil. Gjorde akkurat som Roger sa og det funker gull.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2009 jeg laget en HOW TO på dette for en stund siden... søker du så kanskje du finner denne....viser steg for steg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1812218#post1812218 Der var den vettu! Takker for hjelpa! Nå er det iallefall i orden igjen. Den ene armen satt bom fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...