#1 Skrevet November 2, 2009 Hei, sliter med irriterende feilmeldinger og lurer på om det er noen superbrukere med tilgang til vagcom, som kan klare å kode bort feilmeldinger i displayes på min A6 07mod Dekktrykkovervåkingssystemet gir feil alarm - fordi jeg ikke har dekktrykksensorer på vinterhjul Byttet grøftelys til led så da sier bilen at lyspærer foran er ute av funksjon, vet det er pga forskjell i motstand, men har hørt at det skal gå å kode bort også denne feilmeldingen ved hjelp av opdnobd? Siste spm, er det noen som vet holdbarheten på "S6" diode grøftelysene? Takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 Dekktrykk tror jeg du kan ordne i MMI under car? Har ikke trykkovervåkning selv, men trodde det skulle være mulig. Du skal kunne fjerne pærevarslet med VAG-com, men det er kanskje bedre å legge inn en motstand på pærene, så virker varslingen på resten av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...