Anbefalte innlegg

Ser til min store glede at det er kommet til en god del einzere i KR nå. Det skulle vi jo fått utnyttet til våren og tatt et lite enizertreff eller en tur over atlanterhavsveien!? Hadde vært artig å vite hvor mange som her einzere i byen som er medlemmer her også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser til min store glede at det er kommet til en god del einzere i KR nå. Det skulle vi jo fått utnyttet til våren og tatt et lite enizertreff eller en tur over atlanterhavsveien!? Hadde vært artig å vite hvor mange som her einzere i byen som er medlemmer her også?

Tja, kunne vært gøy det. Er jo meg, søstersen, deg, øystein og eskild jeg kommer på i farten i allefall. Så er det jo 3 - 4 andre jeg ikke veit hvem er. Sånn sett kunne vi jo bare tatt å satsa på en vårmønstrin for alle VW og Audi syns jeg da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket såvidt med enkelte om dette med Vår-/Høstmønstring sent i fjor/tidlig i år. Vi hadde jo dette i lag med Ålesund lokallag for ett par år tilbake siden, og det var snakk om å prøve å gjennomføre dette på nytt i år. Dog ble det ikke noe av dette i år, desverre :( Men det kunne kanskje vært en ide å prøvd på igjen til våren? :)

Ellers så er det jo fort gjort å arrangere en cruisingtur, over f.eks. Atlanterhavsveien som Erik foreslår, i regi av Nordmøre lokallag en dag uti 2010 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det kunne blitt ordna en skikkelig vårmønstring for hele gjengen for oss som ikke har einzere også;)eller en tur utover altlanterhavsveien med litt bildetaking osv:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi med andre golfer da: bråk : ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi med andre golfer da: bråk : ?

Hvis du leser noen av de foregående innleggene, så er det nok størst stemning for en eventuell "Vårmønstring" for alle VW og Audi, og ikke kun einzere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser noen av de foregående innleggene, så er det nok størst stemning for en eventuell "Vårmønstring" for alle VW og Audi, og ikke kun einzere ;)

:rolleye:

Støtter atlanterhavsveien, blir knall :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, for all del ikke bare einzere! Trodde bare ikke det var så bred interesse :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på! VW familien samles med en cruisingtur over atlanterhavsveien. Im in

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får jo ta med Audi folket også nå da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Can't wait :D i april/mai elns du/dere tenker på da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, audi får være me da. tenkte bare ikke lenger enn så langt haha. VW konsernet liksom hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag 3 April da eller?

Skal vi se om vi finner oss en dato da eller? Hadde jo vært litt artig :) Jeg er dog riktignok ikke hjemme den 3. april selv (går på fri igjen onsdag 7. april), og det blir av diverse årsaker heller ikke med einzer for mitt sitt vedkommende : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo godt gjøre det etter du er hjemme igjen. Med værforbehold selvsagt... :) April er jo april ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer jo å få bilen din kjørbar til da eskild :)

Blir gøy det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer jo å få bilen din kjørbar til da eskild :)

Skeptisk, dvs. at jeg har 3 hele uker (inkl. 4-5 reisedager) på å få bilen "på veien" igjen : klø : Som sagt, skeptisk til det...

Blir gøy det :)

Gøy blir det uansett :) Såpass erfaring med arrangement i forbindelse med VACN har vi jo Helge ;)

Men skulle det knipe om, så kan jo jeg ta einzer'n din på henger'n, begynner å bli en vane det også : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med..

Må bare ha bilen på eukontroll først

Skal gå greit tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe forslag til datoer da? Må helst få igjen bilen min fra lakkering :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 10 april da folkens?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 10 april da folkens?

Såfremst noen ikke har satt seg fast, så er vel de fleste komt seg ned og hjem fra påskefjellet også da : haha :

Passer fint for meg denne lørdagen, den 10. april altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg skal bort den helga for å hente båt:D

Den lørdag den 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.