Anbefalte innlegg

Har jo helgen etter også, den 17. april. Spørs hva resten av gjengen mener da? Er vel uansett vanskelig å få det til å klaffe for alle samtidig :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jo Eskild tid til å få bilen klar også da kanskje? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi treffes eventuelt da..? Kr.sund for en matbit så kjøre til averøya og knipse litt bilder på atlanterhavsveien? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kunne jo vært en god ide..

Jeg er med på det meste :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jo Eskild tid til å få bilen klar også da kanskje? :D

 

Heh, nei rekker nok ikke det du. Bilen er ikke påbegynt ennå, og jeg reiser til Skottland i morgen. Kommer hjem igjen den 7. april, så det blir nok litt knapt med tid du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal vi treffes eventuelt da..? Kr.sund for en matbit så kjøre til averøya og knipse litt bilder på atlanterhavsveien? :P

 

Støtter denne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tid på døgnet ser folk for seg at dette skal gjennomføres da eventuelt?

Ser det blir nevnt noe om en matbit her, i og for seg greit nok det :) Men skal man ta matbiten først så ser jeg for meg at dette blir mer som en "frokost/lunch", eller så vil man miste mye av fotomulighetene. Det er tross alt april man snakker om, og man skal ikke så langt utpå ettermiddagen før man begynner å miste mye av lyset for at det i det hele tatt skal være vits i å stille seg opp langs veien(e) for en eventuell fotorunde... just my 2 cents ;)

Alternativet er jo å gjøre unna kjøringen/fotograferingen først, for deretter å returnere til KR for en matbit etterpå? Eventuelt forslag til hvor man skal treffes/ta en matbit? Det ser jo ut som om stemningen er størst for å kjøre langs Atlanterhavsveien :) Så for alt jeg vet så kanskje det finnes alternativer til bespisning underveis også?

 

Hvilken dato er det størst stemning for å gjennomføre dette på da, lørdag 10. april eller lørdag 17. april?

 

Ser at Ålesund lokallag driver å planlegger noe "cruising" også, Pizza on tour -10. Det er gjerne ikke slett det samme som vi planlegger, og ikke like tidlig forestående, men det kunne kanskje være av interesse for oss i Nordmøre lokallag å slenge oss med på en av disse rundene en gang senere i sesongen også? :)

Vi gjennomførte jo vår- og høstmønstring i lag med henholdsvis Ålesund og Molde lokallag for noen år tilbake siden, med tildels stor suksess :) Selv om det var vel bare du Bjørn Even og undertegnede som tok turen til Ålesund/Sunnmøre det året? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklageligvis har jeg vakt 10. april og får ikke deltatt desverre. Har prøvd å bytte vakt, men ikke så mye å gjøre med det når ingen vil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bort den 10. så passer ikke for meg heller den dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan.....

 

Setter opp en VOTE i en ny tråd jeg. Så får flertallet bestemme.

 

Trykk HER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan.....

 

Setter opp en VOTE i en ny tråd jeg. Så får flertallet bestemme.

 

Trykk HER!

 

Og da foreslår jeg at videre diskusjon også fortsetter i den tråden (?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.