#1 Skrevet November 2, 2009 Driver å bytter bærearmer i min passat 3bg.. men bolten til den fremre nedre bærearma butter jo i traversen eller hva det er? Noen erfaringer med det der? ta vinkelsliperen og lage litt plass, er ikke mye som skal til ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 hmmm.. du må ha gjort noe feil. Den butter imot ja om du ikke treffer åpningen/hullet hvor bolten kan trekkes ut i. Skal gå ganske greit dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2009 hmmm, det sitter en skive på bolten som butter...og den skiva sitter slik på bolten at den ikke kan tas av bolten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2009 pleier å løsne litt på treversen, skal gå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2009 Du må løsne traversen i bak kant, da får du ut bolten. Trenger ikke skru ut boltene til traversen, bare skru de ut et par cm så er det plass nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2009 Hadde samm problemet på min, men da var det bakre, nedre arm bolten som tok i karosseri.. framme gjikk det fint uten å senke traversen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2009 fikk ut den fremre i dag ved litt mer brutalt prøving. og den bakre løsnet jeg traversen litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2009 Du må løsne traversen i bak kant, da får du ut bolten. Trenger ikke skru ut boltene til traversen, bare skru de ut et par cm så er det plass nok. Hvorfor skulle han senke traversen i bankant når han skulle ha ut den fremre bærearmen? Bra du har fått det på plass nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...