Påminnelse om treff 3. november

Anbefalte innlegg

Kommer en liten påminnelse om at det er lokallagstreff i morgen. Håper flest mulig stiller. Kommer å viser fram de uberfete vinterfelgene mine: flau :

 

Møtes kl 1900...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alright:D Gleder meg til å se felgene:D

Jeg kommer ja, du Christer er vel med på Voss i slutten av mnd for å finpusse på Quattro ferdighetene, ikke sant??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du ikke se bort fra, men da må jeg kjøpe ny quattro først. Har kun to grevlinger nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å komme innom en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke grunnet 50-årsdag bla.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppmøte! skjerpings!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble sittende å slite med noen støtdempere i går, så får prøve neste gang heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble sittende å slite med noen støtdempere i går, så får prøve neste gang heller :)

 

Kjipt, hvordan gikk det med grøftelysene egentlig? Fikk du lånt deg multimeter? Har ikke hørt noe mer ifra Eivind om det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke fått tid til å gjøre noe med det enda. Har sett etter voltmeter hjemme, trodde jeg hadde det, men det har nok forsvunnet i flyttingen. Lyst til å se på det e dag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.