#1 Skrevet November 2, 2009 Kommer en liten påminnelse om at det er lokallagstreff i morgen. Håper flest mulig stiller. Kommer å viser fram de uberfete vinterfelgene mine: flau : Møtes kl 1900... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 Alright:D Gleder meg til å se felgene:D Jeg kommer ja, du Christer er vel med på Voss i slutten av mnd for å finpusse på Quattro ferdighetene, ikke sant?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2009 Det skal du ikke se bort fra, men da må jeg kjøpe ny quattro først. Har kun to grevlinger nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2009 Satser på å komme innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2009 metoo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2009 Kommer ikke grunnet 50-årsdag bla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2009 Dårlig oppmøte! skjerpings! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2009 Ble sittende å slite med noen støtdempere i går, så får prøve neste gang heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2009 Ble sittende å slite med noen støtdempere i går, så får prøve neste gang heller Kjipt, hvordan gikk det med grøftelysene egentlig? Fikk du lånt deg multimeter? Har ikke hørt noe mer ifra Eivind om det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2009 Nei har ikke fått tid til å gjøre noe med det enda. Har sett etter voltmeter hjemme, trodde jeg hadde det, men det har nok forsvunnet i flyttingen. Lyst til å se på det e dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...