2ting, eksos mostand og sperre.

Anbefalte innlegg

Sperrene på 100`n min fungerer ikke. Jeg har satt i turbomotor i den til info! Hvordan er dette koblet opp fra 1.punkt? Fra innsug igjennom en ventil også til hva? Hvordan fungrer egentlig dette med tanke på turbo`?*

 

 

 

Så var det eksos splrsmålet, på samme bilen med turbomotor satt jeg på igjen sugemotor eksosanlegget mtp senere eu godkjenning. Dette er da mindre enn turboanlegget. Hvor mye har det å si mtp høyt turtall osv., vet at man får mer turbotrykk med ordentlig anlegg men har det mye å si? Den går ikke helt optimalt på turtall nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg satt i turbomotor så satte jeg en enveisventil på sperra, må slippe gassen noen sekunder så den suger på sperra, da blir det på. PÅ min var det en hvit plastslange av typen tynn vakum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha så man trenger bare litt vakum så holder den ser der ja:) Da må jeg få tak i en enveisventil da:)

 

Noen som veit noe om eksosmotstand da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke heldig med et lite sugerøranlegg :)

 

Ville satt på turboanlegget hvis du har det, evt: lage et nytt 2,5 / 3" anlegg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.