#1 Skrevet November 2, 2009 Sperrene på 100`n min fungerer ikke. Jeg har satt i turbomotor i den til info! Hvordan er dette koblet opp fra 1.punkt? Fra innsug igjennom en ventil også til hva? Hvordan fungrer egentlig dette med tanke på turbo`?* Så var det eksos splrsmålet, på samme bilen med turbomotor satt jeg på igjen sugemotor eksosanlegget mtp senere eu godkjenning. Dette er da mindre enn turboanlegget. Hvor mye har det å si mtp høyt turtall osv., vet at man får mer turbotrykk med ordentlig anlegg men har det mye å si? Den går ikke helt optimalt på turtall nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 Når jeg satt i turbomotor så satte jeg en enveisventil på sperra, må slippe gassen noen sekunder så den suger på sperra, da blir det på. PÅ min var det en hvit plastslange av typen tynn vakum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2009 aha så man trenger bare litt vakum så holder den ser der ja:) Da må jeg få tak i en enveisventil da:) Noen som veit noe om eksosmotstand da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 Det er jo ikke heldig med et lite sugerøranlegg Ville satt på turboanlegget hvis du har det, evt: lage et nytt 2,5 / 3" anlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...