#1 Skrevet November 2, 2009 ''Neida, skal holde denne bilen. Vis jeg får andre planer får du gjøre noe drastisk'' har jeg sagt til dama, velvel.. Men det jeg da lurer på er om jeg må bytte noe om jeg skifter ut S-Line understellet med noe som gir litt mer bakkekontakt (tenker enten FK ell KW.) Tenker da på stabstag eller noe annet sånt tull. Forslag til senkesett forresten? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2009 FK SILVERLINE X er jo ett bra sett, H&R? Supertport? Må du bytte staget du som har quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2009 Det jeg og lurer på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2009 Jeg satte på coilovers fra ap racing,og har ikke annet og si enn at jeg var superfornøyd med dette settet...passe bra comfort,og lå klistra på veien. Byttet ikke noe annet i forbindelse med senkingen...og den ble lav!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2009 Jeg måtte ikke bytte noen stag på min bil. Så vidt jeg veit så er det rimelig likt understell på min bil som på din.. Får si ifra vis du trenger noe hjelp, senka en TTq en helg her, i bakfylla på 2,5 time .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2009 Jeg måtte ikke bytte noen stag på min bil. Så vidt jeg veit så er det rimelig likt understell på min bil som på din.. Får si ifra vis du trenger noe hjelp, senka en TTq en helg her, i bakfylla på 2,5 time .. Ja, er vel samma haldex'en! Om du kunne gitt meg en hand hadde det hvert supert altså! Gir en lyd fra meg når sett er i hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...