#26 Skrevet November 5, 2009 (endret) flere symptomer her. altså hvis jeg ligger i 4 gir f.eks ned en bakke å har speed pedalen sånn at den akkuratt begynner å ta på en måte så jokker bilen akkuatt som du skal til å kjøre på en måte, altså av å på speed. hmm blir evig overasket over denne bilen. at den aldri kan la meg være i fred 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 5, 2009 Akkurat samme symptomene på min bil! Det er irriterende! men det er enten LMM eller cat. Kan ikke vere noe annet! Hva har du gjort? Har du testa noe? Utelukket noe? Trykktest og sjekket kabling på n75? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 5, 2009 Akkurat samme symptomene på min bil! Det er irriterende! men det er enten LMM eller cat. Kan ikke vere noe annet! Hva har du gjort? Har du testa noe? Utelukket noe? Trykktest og sjekket kabling på n75? Bestilte pakning mellom manufoil og turbo i dag 42 kr.. så er vel en av de billige feilsøkings delene mine.. hehe skal sette på Boost Controll senere i dag tror jeg, å teste å se om det hjelper noe.. har byttet LMM hjalp ikke en dritt.. man det har hjulpet betraktlig på jokkingen etter jeg fikk tettet en del leksajer i motoren. men er ikke helt borte enda. skal få ordnet meg en downpipe å hive hele katten til helve***... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 5, 2009 (endret) foresten 1 ting til hvis bilen er kald så oppstår ikke dette prolemet her. altså hvis jeg speeder i 4 gir å slipper speeden helt kommer det ingen nøkk i bilen samme ved pådrag kommer ikke nøkk hvis den er kald. men kommer nesten alltid en nøkk eller dunk når jeg slipper og speeder hvis motoren er varm. noe som har noe på dette? utrolig teit formulert. leste det akkuratt selv men dere skjønner sikkert hva jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 5, 2009 Sjekk wastegaten når du har opp downpipen. Sjekk at den ligger tett å fint inntil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 5, 2009 Sjekk wastegaten når du har opp downpipen.Sjekk at den ligger tett å fint inntil. har sett på den ser veldig bra ut å den beveger seg som den skal.. satt på MBC å de gikk bilen noe inni helsikka mye bedre.. gikk ifra 0.7 til 1.2 i trykk.. som jeg stile inn selv. var som å få 30 hester extra.. så det blir nok til å trykkteste eksosen/manufoilen for lekasjer å se om det er noe å utbedre der. er det ikke det så blir det nok bare bleed ventilen som kommer til å stå på.. ble jo en hel anna bil.. digg :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 5, 2009 Sjekk wastegaten når du har opp downpipen.Sjekk at den ligger tett å fint inntil. definer tett og fint inntil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 5, 2009 Akkurat samme symptomene på min bil! Det er irriterende! men det er enten LMM eller cat. Kan ikke vere noe annet! Hva har du gjort? Har du testa noe? Utelukket noe? Trykktest og sjekket kabling på n75? Har trykktestet ja å tettet det jag kan klare å høre med øret ihverfall tviler på det har noe med n75 ventilen denne jokkinga for er jo på vakumsiden av nåla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 20, 2009 foresten 1 ting til hvis bilen er kald så oppstår ikke dette prolemet her. altså hvis jeg speeder i 4 gir å slipper speeden helt kommer det ingen nøkk i bilen samme ved pådrag kommer ikke nøkk hvis den er kald. men kommer nesten alltid en nøkk eller dunk når jeg slipper og speeder hvis motoren er varm. noe som har noe på dette? utrolig teit formulert. leste det akkuratt selv men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Fått tips om motorfester.. altså foringen blir mykere når bilen blir varm å derfor mere vibrasjon å dødgangi motoren. så fester er bestil. kommer tilbake med svar når dette er bytett.. er fra e-bay så 1 uke minst ventetid ville jeg tro. festene er vel 14 år så er vel sikkert ikke dumt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...