God muttertrekker som ikke sliter lakk?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Monterte på nye felger i dag og legger merke til at lakken slites av felgen ved mutterene når jeg skrur disse til. Er dette et uungåelig problem? Eller finnes det verktøy som tar hensyn til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp slankere pipe.. ofte så får du slanke piper med plastkopp rundt for å beskytte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du bør skaffe pipe med plastbeskyttelse rundt. Hjelper mye hvis du er uheldig og kommer borti felgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe sånt jeg var på jakt etter. Hvem selger dette? Var rundt å kikket i byen, men fant ikke noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja! Takker så meget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva som er "byen" hos deg, men Biltema, MECA, Tools etc har hvertfall sett med slike piper.

 

Forøvrig skremmende hvor like settene til Biltema og MECA så ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facom har ett sånt sett...følger med utbyttbar plast til pipene og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teip utenpå pipa funker også for meg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT her nå, men trådstarter har fått svar, så i den sammenheng så lurer jeg på hvilke av Biltema sine kompressorer rekker til å dra muttertrekker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt ann på spesifikasjonene på muttertrekkeren din det. Sjekk luftforbruk pr minutt, og arbeidstrykk opp mot den kompressoren du skal kjøpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.