#1 Skrevet November 3, 2009 Heisann! Monterte på nye felger i dag og legger merke til at lakken slites av felgen ved mutterene når jeg skrur disse til. Er dette et uungåelig problem? Eller finnes det verktøy som tar hensyn til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2009 kjøp slankere pipe.. ofte så får du slanke piper med plastkopp rundt for å beskytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2009 Jepp, du bør skaffe pipe med plastbeskyttelse rundt. Hjelper mye hvis du er uheldig og kommer borti felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2009 Var noe sånt jeg var på jakt etter. Hvem selger dette? Var rundt å kikket i byen, men fant ikke noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2009 Biltema, http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=92854 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2009 se der ja! Takker så meget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2009 Nå vet jeg ikke hva som er "byen" hos deg, men Biltema, MECA, Tools etc har hvertfall sett med slike piper. Forøvrig skremmende hvor like settene til Biltema og MECA så ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2009 Facom har ett sånt sett...følger med utbyttbar plast til pipene og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2009 Teip utenpå pipa funker også for meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 3, 2009 (endret) Litt OT her nå, men trådstarter har fått svar, så i den sammenheng så lurer jeg på hvilke av Biltema sine kompressorer rekker til å dra muttertrekker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 3, 2009 Kommer helt ann på spesifikasjonene på muttertrekkeren din det. Sjekk luftforbruk pr minutt, og arbeidstrykk opp mot den kompressoren du skal kjøpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...