Noen med GODKJENTE felger i 19" med 235/35-19 dekk til Touran?

Anbefalte innlegg

Som overskiften sier..

Forandret litt på denne annonsen... Men er det noen som har felger i denne dimensjonen i nærheten av ålesund??? Gjerne en RS4 eller RS6 felg...

Er det noen som har godkjente felger med den dekkdimensjonen som det hadde vært mulig å få låne noen timer for en tur på biltilsynet og få skrevet inn 19" med den dekkdimensjonen der i vognkortet?

Vet bl.a at du får gokjent RS4 og RS6 felger til touran i 19", ikke sikker på med hvilken dekkdimensjon, men regner med at det er 235/35-19

Kommer sikkert mye annet også på sikt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe jeg ikke har skjønt her...

Hvorfor ikke vente med å besøke Biltilsynet til du har kjøpt felger til bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår heller ikke helt hvorfor du spør om dette Trond siden du selvsagt ikke skal kun ha 19" hjul på Touranen ;) 20" er minimum...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang forklaring som ligger bak... men trenger ikke å legge den ut her...

(tord du har pm... )

Ihvertfall er det noen som har hjul jeg kunne få låne noen timer... kan betale litt for det i tilfelle, så gi en lyd...

Vil som sagt ha 19" med 235/35-19 i vognkortet...

Eventuellt om noen har 19" RS4 eller RS6 hjul i 8*19 på en passat eller audi, så mulig det funker også... tror de skal være godkjent på touran også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et par A8 felger i 8x19" med 235/35-19 som du sikkert kunne fått låne men disse står i Stavanger og da blir det vel litt lang vei. ET er forøvrig 35 og det blir vel kanskje helt feil på en Touran??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. er jo av og til på Karmøy da, så kanskje det ikke hadde vært så dumt.. har du noe mer info om hjulene, merke etc, så kan jeg sjekke opp om de er godkjente for Touran... ET35 med 8" burde gå så vidt innom skjermkanten, så det hadde vært toppers i tilfelle...

Takker så masse for tilbudet så langt!

Mhv

Trond W

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å teste kan du jo bare prøve mine også Trond, 8,5x19 ET35 (eller 32) med 235/35 dekk. Men hadde jeg vært deg hadde jeg uansett satset på 225 dekk istedet, dette gir nesten garrantert mindre sporing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.