#1 Skrevet November 3, 2009 Jeg har en 1,8t med tiptronic med girkasse som har gått 10000km. men jeg ønsker å bytte til manuell. Noen som har gjort dette før og evt. kan ta på seg jobb? hva er ca.kostnad hvis man kjøper brukte deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2009 Trur det koster mere enn det smaker. Hva med å selge bilen og kjøpe en med manuell da? F.eks min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2009 Trur det koster mere enn det smaker. Hva med å selge bilen og kjøpe en med manuell da? F.eks min? Hva er prisantydning for din da? regner med at det er mer enn lommeboka mi liker:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 Du kommer til å få mindre igjen for bilen når du selger den om du bygger om. Alltid stor skepsis til denne type ombygging siden ledningsnett osv ofte må tjuvkobles litt for at alt skal være oppe å gå. Det beste vil nok være å leve med automaten eller selge og kjøpe en manuell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2009 Du kommer til å få mindre igjen for bilen når du selger den om du bygger om.Alltid stor skepsis til denne type ombygging siden ledningsnett osv ofte må tjuvkobles litt for at alt skal være oppe å gå. Det beste vil nok være å leve med automaten eller selge og kjøpe en manuell ja, er vel kansje best det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2009 Bilen har gått 150000km, så hva med 150tusen? 1kr kilometeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...