Forbruk Golf IV TDI 4-Motion

Anbefalte innlegg

Hvor mye bruker deres 4-Motion?Har selv en 115hk chippa til 140hk(i vognkort) å det laveste jeg har hatt i gjennomsnitt er 0,68.Trodde egentligt den skulle ligge lavere enn dette,eller er dette normalt?Er blandet kjøring det er snakk om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150hk TDI chippa til rundt 190hk, 0,6-0,65 i snittforbruk, men har hatt alt mellom 0,5-0,9 i snitt alt etter kjøring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner jo med at 4-Motion drar opp forbruket litt da..Men leser jo om chippa 1,9tdi som ikke bruker mer enn 0,6 samme hvor hardt du kjører de,derfor jeg spør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner jo med at 4-Motion drar opp forbruket litt da..

Forbruk øker ja, men det er det også verdt :)

Men leser jo om chippa 1,9tdi som ikke bruker mer enn 0,6 samme hvor hardt du kjører de,derfor jeg spør :)

Da har de ikke prøvd nok ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe nei vil si meg enig der ;) Jeg kjører ikke bilen spesielt hardt selv vil jeg si,men ligger skjelden under 0,7 for det om.Tenker kanskje at det kan være EGR-ventil?Har ikke sjekket denne enda men vet heller ikke om forbruket vil gå ned hvis innsuget er litt tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

110hk TDI grevlingen jeg har går på 0.45 på langkjøringa. Men så spinner den uta ville H om man tråkker på ut av kryss og rundtkjøringer pga FWD'n ... Dritt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører på ca 0.55 med min golf 5 2.0 tdi 140hk 4-motion

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ligger på litt over 0.5 på langkjøring på kjørecomputer ihvertfall. vet ikke om det teller men...

2000 mod golf 4motion stv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker gjennomsnitt på blanda kjøring her ;) Kommer nedi 0,4X der og da hvis jeg vil,men med en gang jeg gir litt gass går den kjapt opp til 0,8++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blanda kjøring rundt her hjemme går den på 0.55 ca..dog grevling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkbart mindre enn min med andre ord,da trekker 4-Motion forbruket opp en del :/ Men får trøste meg med at jeg har det kjekkere med min VW på vinteren enn hva du har:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

150hk 4-motion...

Kikket på komputeren under kjøring. Øyeblikksmålinger.

80km/t 0,45

125km/t 0,6

Langkjøring. Ca 50mil. 30 av dem på 4-felts E6 i Sverige. 0,6 i snitt.

Bilen tungt lastet i tillegg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkbart mindre enn min med andre ord,da trekker 4-Motion forbruket opp en del :/ Men får trøste meg med at jeg har det kjekkere med min VW på vinteren enn hva du har:P

Heh ikke jeg som kjørern så jeg klarer meg :P billig var den også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.