#1 Skrevet November 3, 2009 Biln: 1996 Audi A4TQ B5 Satte i gang å begynte å skru i helgen.. mn kom så langt til jeg skull begynne å ta ut bensinpumpen.. men den sitter fast.. orket itj å ødelegge noe så jeg ga meg. Er det noen som har gjort det før som kan gi meg nå "how to" te å få den ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2009 Bare å bruke makt.. sitter som faen! langt skrujern eller noe ala mini spett å slå. kan knekke men jeg har prøvd å løsne 3 slike å d går kun med makt... men pass på at du slår helt nede i "rota" til den plast delen du slår på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2009 okok får prøve til helgen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 Tok ut min igår, måtte rett å slett bare røske i slangen til pumpa mens fattern dreiv å surra å bøyde på plast greia pumpa sitter i. Kom til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2009 hørtes ut som en plan for helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...