#1 Skrevet November 3, 2009 Då komme tråden fra vidlingane på ålgård:p Må ha ein plass å legga ud alle bildene å diverse aktiviteter så skjer i garasjen på ålgård Me starte fra sist uga når me sko ha inn E30 Va ganske rode så me måtte rydda Då fant me nogen felga pluss me måtte sørga når me såg helligt vann hadde gått t spille Så me rydda den gamle Ålgårds stoltheten t sies Btw Andrè ska på gatebil me ann i kjent positur Fekk klemt på nogen felga på goffen før me heiv inn E30, å ja sjekk klaringå, bler iche noge subbing her i gåren Andrè sjekkte om ligge brette me har gått t investering i va lågt nok t at me sleppe jekk, men såg dårligt ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2009 Så starta opprasjon E30, bildene seie vel sitt Miss fornøyd me skadane poppte rudå Bjunte å ribba 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2009 Så blei ann glae Så måtte me ud å lofta ann for han roa seg iche Så det endte me film å masse godis for at han sko roa seg ner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2009 Haha fine. Skal komme med litt inspill jeg også imorgen men etter å ha senka Golfen må jeg nesten finne senga. Andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2009 Hehe.....Beste gjengen derane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2009 Hehe. kongetråd! Sjå der va golferten au ja! Få ngn bilda ette ann e senka då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2009 Komme, Såg mesten lågt ud me den gamle goffen itte ann hadde gravt litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2009 Haha, dette kan bli en bra tråd, følger med her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2009 Konge dette Stor garasje og klubbaktivitet på ålgård for tiå! Må meste legga lokallagsmøtene t dette omr? ^^ Me fekk sjøl rauå i gir og gang på loftanlegge hos oss i går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 3, 2009 Shit alt dette på ålgård? Dåkkår får det te!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2009 Haha , me får t det mesta å litt t ja .. Idag tikka der inn en sms på mobben der det sto en pakke var levert , så det blir spennendes å se ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2009 Får legga inn litt gamle bilde og då Golf mk 1 mekking Firma bilen me hadde t garagen Stemnings bilde Fornøyde me brillene på itte me hadde slått i sammen ein hundegare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 4, 2009 Mye geniale bilder av Ålgårdsmafiaen ser eg, keep 'em coming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 4, 2009 Nogen av di "Få" bilane me he hatt i garasjen t nå Gamle s2en t Andrè Rekorden t Andrè A6en min Einzeren min Ein av bmwane t andrè Å nå står min S2 og der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2009 tja har jo nogen bilder eg og ! Da jeg kom hjem nettopp sto det ett stk inpakka Kempi 2100 uttafor garagen det ble fort dratt inn å åpna opp Kjekt med bra utstyr! http://www.weldtrade.pl/images/Kempomat2500_web.jpg Dette e jo fra eg hadde s2n og rekord i sommer goe rekorden med 2,2i 4trins og måll senk + sveisa sperr .. Hadde me inne denne og tok noen bilder og prøvte å selge + lakka panser og bakluke. Tok me hjulstilling på kenneth hansen sin og prøvte litt ettepå : pussing av fyller til s2n : Enda en bil som har vært innom garagen ,Opel kadett c caravan 2.2i 5tr ble påkjørt og solgte etterpå. Ny bil som har vært innom garagen : Enda en : 740 bmw e32 alt av utstyr (hjulspinn opp hele statoilbakken funka det) Så min skikkelige bil nr 1 som savnet er enda stort til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 5, 2009 Ett par bilder eg hadde liggande Tyssen i kjent stil Ett par av td golfen te Christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 5, 2009 Groooovaste sjegge eg spare t nytt nå sånn eg kan laga wife_beater t s2 skruingå ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 5, 2009 Eg ler så eg grine, kver gong eg e innom denne tråden.... Det blir bare bedre å bedre....HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 5, 2009 herlige den gjengen langt oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2009 Da har jeg fått senka nye 5er golfen til tysse og koda lysa , Fk i bunn så da begynner det å komme seg.. Hahahaha! genialt. For bare å tilføye det så blir det nokk endel garasje mekking i neste uke, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2009 Da har jeg fått senka nye 5er golfen til tysse og koda lysa , Fk i bunn så da begynner det å komme seg.. Hahahaha! genialt. For bare å tilføye det så blir det nokk endel garasje mekking i neste uke, Då må det vel leggas av et besøk fra gottene i byen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 6, 2009 D e bare å komma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 6, 2009 Kanskje eg og ska ver me. Så kan dokkor se på kanalane te ventoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 6, 2009 Eg trenge muligens litt hjelp te å få bytta to styreledd på golfen E dt mulig å komma ud te dokker å få litt hjelp. Betaling i øl?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 6, 2009 Må hørra me andrè eg e fucka i ryggen for tiå så eg greie så vidt å sidda, s2en kan me altids kjøra ud hvis ann starte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...