#26 Skrevet November 9, 2009 Haha, finaste tråen Fine prosjekter dåkkår dille me der ute:) E det ein av dåkkår som kan hjelpa meg litt med vag-com t Touranen ein dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2009 Hehe me prøve jaffal.. , då må me kjøba oss vagcom kabel å setta oss inn i d fust. Ka du har problem me ? eg har jo vas på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 9, 2009 Å her skrus det BMW for alle penga Ka så e planen med den Andre ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 9, 2009 åja da! faen goe bil å skru på.. Blir nokk oppshinging får venta å se .. nye motor håpte me på og me litt nye deler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2009 åja da! faen goe bil å skru på.. Blir nokk oppshinging får venta å se .. nye motor håpte me på og me litt nye deler! Gudd det M3 elle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 9, 2009 Blei investert i ein nye ovn og ikveld itte eg hadde kobla meg grønne på den gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 9, 2009 Hehe me prøve jaffal.. , då må me kjøba oss vagcom kabel å setta oss inn i d fust. Ka du har problem me ? eg har jo vas på jobb.. Hehe, ok. ESP lampå lyse, så eg skulle fått lest av feilkoder og sletta den og sett om an dukka opp igjen. Og litt omkoding med kjørelys etc E det någe du kan triksa t på jobb eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 10, 2009 Då e d garasje ti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 10, 2009 fikk ikke gjort mye i garagen idag jeg men tysse fikk gjort litt , jeg var nesten i danmark å chippa bilen eller mer som petter lønning gjor det og jeg snakka piss , tusen takk for hjelpa petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 10, 2009 Blei det bra Andrè ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 10, 2009 Det kom seg.. legge tid gitt er helt dau må ikke bli syk .. hey hey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 10, 2009 fikk ikke gjort mye i garagen idag jeg men tysse fikk gjort litt , jeg var nesten i danmark å chippa bilen eller mer som petter lønning gjor det og jeg snakka piss , tusen takk for hjelpa petter Chip og nye dysespisser installert Synd '93 1Z motoren har såpass begrensende hjerne men noe liv ble det vel uansett Forresten, Danmark er sørover, Rennesøy er andre veien Retningssans er ett fint dyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 11, 2009 Jupp stemmer det! går bare bedre å bedre .. noen som vil kjøpe? .. FOrresten så har vi hatt mangen timer i garagen idag, motor i bmwn er ute , skal snart begynne å pusse motorrom og ta rust. , Bur er bestilt , har fått tak i 2 stk bøttestoler og 5-6 punkts seler. S2n er på tørking inni og er snart klar for bukker. Og gjennomgang av understell og div. mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 11, 2009 Skulle sagt i fra at dere var i garasjen, hadde planlagt tur utover for jeg kjeda meg noe så veldig her hjemme.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 11, 2009 Jeg fikk besøk i kveld men si i fra når det er action så vi kan ta et besøk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 12, 2009 Åpnings tiå i garasjen e kl 1800 på kverdagar, å ymse åpnings tider i helgå bare å komma, me tar imot mat å andre Housewarming gifts me åpne armar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 12, 2009 tRUE.dat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 20, 2009 Harfått gjort litt idag begynt demontering på s2n og slipt rust på bmwn , litt nye deler er fått hjem til bmw Til salgs for rett pris forresten. mvh a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 21, 2009 Damene e havna på veggen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 21, 2009 Ja der og isennga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 21, 2009 må jør litt itte middags tid idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 21, 2009 wooord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 24, 2009 Fått jort litt i d sista, demontert litt t på S2en, prøve montert d nye grenrøyre å turbo. Pusst å syregronna bmw motor romme, camen e på udlån så bilde komme snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 24, 2009 Live webcam hadde våre nogee hahaha... Mja og eg har kjøpt motor og shit t bmwn idag!!! Får hiddensprut imorgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 24, 2009 Live webcam hadde våre nogee hahaha... Ja, det hadde våre tingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...