Feilmelding: "Parking brake malfunction", på min Audi a6 -05 mod.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har fått feilmelding som parking brake malfunction på audi a6 -05 mod min. Hva kan det være? Ringt møller og de sier at om det er noe feil med kaliber eller ledningsnett kan det fort komme på over 13000kr, og jeg har heller ikke garanti på det. Skal til en venn og få tatt feil testing, men finnes det noe annet alternativ verksted som kan gjøre dette billiger i oslo området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører mange skryter av S-Sentrum (tidligere Audisentrum) uten at jeg kan si noe særlig mer enn det, da jeg selv aldri har brukt de.

Verdt et forsøk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Kim, skal prøve å forhøre meg med dem!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut av det Usmann?

Flere som har fått opp dette? (hva er feilen? ledningsnett?why?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig vanlig at ledningene inn i stikkerne som sitter på calipperne bak ryker/irrer, ser det eventuelt ved å dra tilbake støvkappen inn på stikkerhus. Om så, så koster dette LANGT IFRA 13000kr å fikse.. :) Styreenhet osv er dyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blinket flere ganger i går.. Om ikke i funksjon, så bra igjen frem og tilbake.

Men idag har jeg ikke sett noe. Kan være lurt å sjekke ledningene på calipper.. Siden det har kommet og gått en dag bare, virker dette som mer logisk løsning.

Kjent problem Stian?

Hva er evt andre symtomer? Hvis dette varselet forblir varig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått samme prolem på min A8.

Hva ble løsningen her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den feilen dukker opp på min passat hver gang tempen synker under 15 minus. Men hondbrekket funker selv med feilmelding . bare litt tregt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kom i går etter en natt med mye minus.men nå er det plussgrader men fremdeles samme melding. Prøvde å dra ut pluggene for å se inni. Men di fikk jeg ikke ut. Hva er trikset for å dra ut disse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.