#1 Skrevet November 4, 2009 Kjøpt en 2001 mod A6 nå. Denne ble importert i 2004, og det er ikke cd spiller, varme i setene, og midtarmlen. Hvordan kan jeg få varme i setene? Tror dere alt er lagt opp av ledningsnett osv, eller må jeg kjøpe ny stoler med varme i, legge opp ledninger osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2009 Du får se under stolen da, om det er kontakter og greier. Det du trenger er vel et ledningsnett, knapp med rele, termostat og varmetråder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2009 http://www.kufatec.de har ferdige ledningsnett for både varme i setet (ikke i selve setet), overganger til ipod orwhatever som kan spille mp3 i stedet for CD-spiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 noen som vet ca pris hvis et verksted skal fikse alt da? arbeid og deler. Bli kaldt i vinter uten varme ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2009 noen som vet ca pris hvis et verksted skal fikse alt da? arbeid og deler. Bli kaldt i vinter uten varme ja Om det hadde vært enkelt skulle du fått mine varmetråder:) Syns hele setevarmen er no herk.... Men fruen liker det... Men kokte baller??? Ikke no behagelig........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...