#1 Skrevet November 4, 2009 har en AEB motor som av og til slår seg helt vrang hvis jeg bunner gassen før den har nådd 90 grader blir den helt gal og vil stoppe og går på 2 syl. dette skjedde i går og når jeg skulle starte ijenn var den heeelt død, den tok ikke etter bensinen engang så jeg fant ut jeg skulle slepe den i gang, og etter ca 1.5 kilometer så startet den men før den startet så røyk det noe sinnsykt av eksosen så jeg spekkulerer i om den kan ha fyltes opp med olje i syl? hva kan være feilen hær? noen som har opplevd dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2009 Ett veldig enkelt sted å starte er å få tatt diagnose på bilen din, hyppige syndere til disse symptomene kan være enten Coiler eller Tenningsmodul.. Får du opp noe varsel i instrument panel? F.eks gult motorsymbol? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2009 både tenningsmpdul og coiler er helt nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 Har du fått utført diagnose? Igjen, start der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2009 har ikke fått gjort det. har kabel men har ikke vag com på hiddenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2009 Da spør du rundt i lokallaget eller drar innom møller og får lest ut feilkoder på bilen.. Tar 2 minutter å lese ut feilkoder og du sparer masse tid og spekulasjoner rundt hva som KAN være problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2009 har ikke fått gjort det. har kabel men har ikke vag com på hiddenn Har vag com 409.1 hvis det er programmet du ikke har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2009 var ute og plokket sund motoren og fant ut at veivhusventilasjonen var tett av "sirrup2 etter at jeg hadde vannlekasje i forrige turbo. fant også ut at jeg hadde 1.5 liter for myyye olje i motoren og det kommer av at jeg ikke har satt net den gule greia mellom peilepinnen og blokka så den sto litt vel høyt. skrudde av fmic og den var full av olje den også. så kan vel si at jeg fant problemet hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2009 var ute og plokket sund motoren og fant ut at veivhusventilasjonen var tett av "sirrup2 etter at jeg hadde vannlekasje i forrige turbo. fant også ut at jeg hadde 1.5 liter for myyye olje i motoren og det kommer av at jeg ikke har satt net den gule greia mellom peilepinnen og blokka så den sto litt vel høyt. skrudde av fmic og den var full av olje den også. så kan vel si at jeg fant problemet hehe. hehe ja godt noen finner ut av problemene sine.. finner ikke ut av mine feil på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...