trenger adapter til sharif bolter

Anbefalte innlegg

Er det noen i Hokksund området som har "adapter" for å skru av sharif sine føkkings dritbolter?

 

Sitter å skal skifte dekk og har nå knekkt 3 stk "adaptere" på 3 bolter...

 

Skulle faen meg fått tak i han kuken og bedt han komme å skifte de jæv** hjula sjøl: bh :: bh :

 

Jeg kan nåes på 41605601 hvis noen har slike

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TITT HER!

 

Og når du har fått de av, kaster du de så langt som overhodet mulig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det settet der, men det er ikke likt, så de hopper over når jeg prøver å skru av. Har også vært på industrisentret og kjøpt noe som var det nærmeste de kom, men den passer ikke helt den heller. Kosta jo bare 370 kroner for den pipa...

 

Står at de har åpent til 19.00, men når du ringer sier de 16.00.

 

Får sove godt på det og starte dagen i mårra med å rive dem et nytt rasshøl!

 

Jæv** flott når bilen står med sommerdekk og ene fremhjulet har 3 løse bolter som jeg ikke får festa igjen... totalt ubrukelig bil faktisk. Og med 2 unger blir jo saken bare enda bedre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå inne i andre time med forhandlinger med Sharifs.

 

De sa de kunne sende meg nye verktøy og 20 nye bolter med posten.

 

Dette er totalt uinntressant for min del!

 

Venter nå på telefon fra de igjen.

 

Minimumskrav fra min side er at de sender nye verktøy og bolter med budbil, men ser helst at de kommer å bytter dekk for meg.

 

Oppdateres etterhvert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, ja du tror du får noe av dem!? lykketil! ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja.

 

Da var det vel ikke mer å hente derfra.

Hun dama jeg har prata med på telefon er jo blid og hyggelig, men det hjelper så lite når resten av sophuene der inne er totalt blottet for det som har med service å gjøre.

 

Får tilsendt nye verktøy og 20 nye bolter. Har liten tro på at dette gjør saken bedre for min del.

 

Hvis de ikke er kommet med posten i mårra sender jeg bilen med falken/naf til de, så får de fikse det der nede for sin egen regning.

 

Kundetilfredshet før profitt sier han på hjemmesida si.

 

Tviler på at de som jobber for han vet hva det betyr!

 

Min første og siste handel hos Sharifs dekksenter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger inteligensen når man sender 20 hjulbolter og verktøy for å skru av og på med i en papirkonvolutt?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kødder du? hvor "mange" kom frem da?

 

Men hvis verktøyet kom frem hadde jeg IKKE brukt de boltene videre.. Bare få de av og kast dem langt pokker i vold! Så kjøper du skikkelige bolter....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svaret på det er jo selvfølgelig NULL!!

 

Resultatet av dette ble jo en telefon til Sharifs.

 

De beklaget på det sterkeste, men hadde ikke noe godt svar på hvor mye IQ man trenger for å skjønne at en papirkonvolutt ikke tåler så mye..

 

De har nå sendt en mann med bil til Hokksund for å levere 20 adapter for å få av de gamle boltene, samt 20 nye hjulbolter av annen type slik at jeg kan kaste de gamle møkkaboltene til hælvette.

 

Dette etter trusler om å gå til avisene med saken, slik at også eier av sharifs kanskje fikk vite om hvor udugelige medarbeidere han har.

 

Sitter nå å venter på telefon om at de er hos meg med bolter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho!! Bra noen står på krava ihvertfall ;) Det skal du ha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det vært en fyr med Sharifs bil her og levert 24 adapter for å få av de gamle boltene og 20 nye bolter med standard 6'kant hode.

 

Så da får vi se hvor mange adapter som er igjen når drittboltene er skrudd av: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt du er irritert på de boltene der....Kjenner meg utroooolig godt igjen.

Kjøpte en brukt touran på Møller med sånne bolter....De fikk skifta til vinter dekk når jeg henta den...Tenkte ikke noe mere på det før sommerdekka skulle på. Ringte inn til Møller,kjørte inn å viste de. Nei,de der har ikke vi vært borti før! Hallo! Dere klarte å skifte dekk i november! Skulle sende adapetere,fikk noen som ikke passa....Så mye frem å tilbake..Endte med at jeg krevde 4 nye orginale 17" Nardo(?)felger....Jammen godtok ikke selgeren på Møller det for å bli ferdig med saken!: rock : Kasta 17" Shariff felgene rett til gjennvinning...Var ikke plass til bolter med utvendig seks kant!

Bra det ordner seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp tatt av mine også. Måtte bruke 4 adaptere for å få de av. Fikk 20 nye bolter i posten av standard type. Høres ut som de er vant til dette.

Sa de hadde fått "ett dårlig parti med adaptere" ha ha ha ha....

Måtte bore ut 1 som knakk vridd inne i bolten. Var egentlig en lek, da det var så mykt at eg begynte å lure på om de er laget av aluminium:-)

 

PS: Biltema settet passer ikke....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått av mine sommerhjul og fått på vinterhjula.

 

Til sammen har jeg fått 29 adapter fra sharifs.

Det er nå 11 igjen: bh :

Har borret ut 9 stykker.

Heldigvis passer det med 6kant bolter så da slipper jeg å kaste felgene også.

 

Endelig ferdig med driten og kjerringa har bil igjen så vi kan få frakta unger i barnehagen+++

Boltene er kastet og de siste verktøyene kaster jeg også hvis det ikke er noen her inne som vil ha de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.