Anbefalte innlegg

lurer på om noen kan hjelpe meg litt. har fått skade på to dører på audi-en min. audi 80 competition. :)lurer på om dører fra vanlig audi 80 passer. sedan eller stasjonsvogn. har og hatt innbrud, lurer på om bakluka passer. treng tips. har sett på delebiler fra 1992 type b4 ser at karosseri koden er den samme 8c, men er fremdeles i tvil er det forsjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dørene og bakluka skal vere det samme, her passer det meste om en annen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok så karosserie er på ein vanlig 80 b4 og competition er så og si likt. ein vanlig b4 vil vere ein fin delebil for meg. takk. har ei bakluke liggende til ein 80 b3? fulgte med ein 90 quattro 87 som er hadde tidligere den passer då ikkje? kva med understelet til competition kor kjem det fra? har ikkje full peiling på audi. lurer på å montere stivere foringer pga. eu-kontroll?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en competition er vell i bunn og grunn s2, uten motoren da. men dører og slikt skal vell sikkert passe fra andre b4`er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikker på deler fra b3, men mener og tror at b3 bakluke, dører og slikt er likt som b4, bortsett fra fronten og støtfangere... Rett meg om jeg tar feil.. men mye av karroseridelene passer hvertfall om en annen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B4 er 8 tommer lengre, og har ca. 70 mm lengre akselavstand enn B3. (kilde: Wikipedia)

Nokså sikker på at dører skal gå rett over, men tror ikke bakluke passer. Noen får ev. rette meg på det punktet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.