Ferrari 275 GTB i 1976 gjennom paris sine gater

Anbefalte innlegg

Det var da voldsomt til dårlig tid det mennesket hadde da...............?? : haha :: haha :: fis :: fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått! Også i 1976 : rock :

On an August morning in 1976, French filmmaker Claude Lelouch mounted a gyro-stabilized camera to the bumper of a Ferrari 275 GTB and had a friend, a professional Formula 1 racer, drive at breakneck speed through the heart of Paris.

No streets were closed, for Lelouch was unable to obtain a permit.

No dialogue, just the squeal of tyres and the roar of the engine. Breathtakingly insane.

Making of:

Directed by Claude Lelouch / France / 1976

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne filmen har jeg sett mange ganger, er jo legendarisk! Claude Lelouch ble jo arrestert etterpå da. Var vel og merke ikke han som kjørte, men en kompis av han som var formel1 sjåfør. Samt at bilen han kjørte ikke var en Ferrari, men en Mercedes-Benz 450SEL.

Tar ingenting fra faktumet at det er kongefilm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De omtalte den filmen i en episode av Fifth Gear, og da sa de at filmen var en fake. Han brukte en eller annen treg bil og satte på et lydspor av en Ferrari. Hva som er sant, det veit ikke jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt jeg har hørt er at han ikke fikk sperret gatene for filmingen så han fikk en kompis som var formula 1 fører til å dra på litt gjennom byen, å at han etter på ble arestert. Men har aldri hørt noe om at det var en MB men hvem vet hva som er sant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne filmen har jeg sett mange ganger, er jo legendarisk! Claude Lelouch ble jo arrestert etterpå da. Var vel og merke ikke han som kjørte, men en kompis av han som var formel1 sjåfør. Samt at bilen han kjørte ikke var en Ferrari, men en Mercedes-Benz 450SEL.

Tar ingenting fra faktumet at det er kongefilm!

The truth!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.