#1 Skrevet November 4, 2009 Begynner å bli luta lei EDL'en som er i disse C4 bilene.. Har montert sperre bak og synes det er mye mere aktuellt å kjøre med.. Så over til topic.. Hvordan bli kvitt denne h.....es EDL'en? Dette er jo en del av ABS'en så jeg tenkte først at jeg satt en ABS sensor over bryter. Da vil jo selfølgeli EDL'en også forsvinne under aktivering av sperre bak, MEN... så tenkte jeg litt lengere enn til midt på nesen.. Er jo absolutt en fordel å ha ABS under det vi kan kalle "leking". Selfølgeli på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2009 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2009 endre softcoding av abs modulen med vagcom for bil med bare abs er mitt tips evt. kan hende det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2009 http://www.houseofthud.com/home/edl/edl-disable.htm Er du heldig funker denne modden på din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2009 Kan bare nevne at EDL er ikke aktivt over 40 km/h uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2009 Er det ikke ved 80 km/h ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2009 Kan bare nevne at EDL er ikke aktivt over 40 km/h uansett.. Vil ikke ha EDL uansett hvilken fart når jeg har sperre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...