#1 Skrevet November 5, 2009 Noen som har hatt problemer med at denne tar borti viftehuset etter montering av ny? Har prøvet å shimme opp innfestningen med en ekstra skive, men føler ikke at det hjelper noe nevneverdig da gummimuffen i gjennomføringen gjør hele montasjen ganske så fleksibel/ bevegelig. Raslingen fra viften er forøvrig ikke konstant, men kommer og går ved kjøring i sving og bremsing. Har vært inne på tanken om at Norsk Bildelesenter har gitt meg en tilsynelatende lik vifte, men at de fysiske dimensjonene på viftemotoren kan være mindre enn orginalt slik at den ikke støtter viften tilstrekkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2009 Min satt som et skudd. Hvis din beveger seg, når du svinger, kan jo det tyde på at det er litt slark i festet. Muffen skal sitte GODT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2009 Får vel gå over monteringen nok en gang da. Har ikke videre lyst til å utmontere hele ventilasjonspakka en gang til. Var litt knot synes jeg, men går vel selvfølgelig enklere når man har gjort det en gang før. Hadde du handlet viften fra Norsk bildelesenter også? Husker ikke helt, men var monteringen av den gummimuffen fra innsiden eller kan jeg få den ut fra utsiden også for evt. å bytte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2009 Kjøpte min fra USA... OEM sak. Om du trekker ut vifta litt, kan du nok ta av muffen. Skal gå fint å løsne den begge veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2009 Sikker på at du ikke har fått vifte til type 44? Den ser tilsynelatende lik ut, men er litt forskjellige dimensjoner i forhold til den på C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2009 Sikker på at du ikke har fått vifte til type 44? Den ser tilsynelatende lik ut, men er litt forskjellige dimensjoner i forhold til den på C4.. Ser ikke bort i fra det. Gikk ikke over med lupe når jeg monterte den nye. Kan tydeligvis aldri stole på noen ved deleleveranser, ei heller Norsk Bildelesenter. Takk for innspillet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2009 Kjøpte min fra USA... OEM sak.Om du trekker ut vifta litt, kan du nok ta av muffen. Skal gå fint å løsne den begge veier. Får prøve dette først før jeg begynner med noe mer dramatisk. Takk for bistand! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...