#1 Skrevet November 5, 2009 Syk syk mann Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2009 Syk syk mann Mvh Børge Tøft!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2009 HVA koster sånne?? JEG SKAL HA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2009 Syk syk mann Mvh Børge REPOST!!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166068&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2009 HVA koster sånne?? JEG SKAL HA! Bare å kjøre på Ole men billig blir det ikke;) De ligger på ca 250 000 kr + mva for belter med vekt opp til 4500 kg. http://www.mattracks.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2009 hah, nå vet jeg hva jeg skal kjøpe hvis jeg skal flytte til nordpolen en gang.... må jo ha med bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2009 Har den litt mildere varianten på jobben : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2009 flytte de over på golfen kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2009 Han burde jo hoppa med den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2009 ken block e maen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2009 Sjef 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2009 REPOST!!!http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=166068&page=2 Ok, viste jeg ikke. Beklager Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2009 "Penger er livet" Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 5, 2009 han kan virkelig kose seg han....jeg og VIL: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 5, 2009 Å NEI! En repost!!!! uff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 5, 2009 Mens man er inne på emnet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 5, 2009 Den Yamaha Rhinoen med belter jeg la ut bilde av går fint i 50-60 cm løs snø. Blir det dypere er det lett å sette seg fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 7, 2009 Hehe..morsomt kjøretøy, men skjønner ikke hva som gjør denne filmen så spesiell og tøff mtp. kjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 7, 2009 Belter er tøft ! Ken Block har jo noen andre passe rå filmer også Må bare legge ved noen beltebilder her fra en jobb jeg var på i Alaska for et par år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 7, 2009 Ååååå. Er det feil av meg å få erreksjon nå? Det der er faen meg helt rått. Tenk deg en mere konge kjerre å kjøre rundt i vinter helvete med da? Det finnes vel ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 8, 2009 faen for en fin jobb han har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...