#1 Skrevet November 5, 2009 Har en bekjent av meg som har spurt meg om jeg kan bytte tannstang på bilen hans, en Audi A3 av litt eldre modell. Siden jeg ikke har gjort denne typen jobb før lurte jeg på om det var noen i Bergensområde som er her inne som kunne tatt på seg jobben. Han som skal ha jobben utført er en sikker betaler. Han ønsker også å få byttet alt av bremser osv. framme samtidig. Send meg gjerne en PM eller mail om du eller noen du kan sette meg/oss i kontakt med kan hjelpe til med dette. Mvh Tommy Davidsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2009 det er vel ikkej ein svart 1.6 det er snakk om på stongafjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2009 det er vel ikkej ein svart 1.6 det er snakk om på stongafjellet? Han heter Tommy. Godt mulig han bor på Stongafjellet nå ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...