#1 Skrevet November 5, 2009 Fredag 27. november kl 19.00 er det duket for årets Hjulebord på Peppes Pizza i Tønsberg. Håper de fleste har mulighet til å komme denne dagen. Vell møtt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2009 Jadda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2009 (endret) Som dere ser så er dresskoden striper Takk for fint eksempel BE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 Pah.. Tok bare et typisk bilde sånn litt tidlig på kvelden.. Kristine bør vel øve på 'gode historier' allerede nå, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2009 Håper så mange som mulig har anledning til å komme, vi har reservert bord til 40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2009 Æ kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2009 Jeg kan bare oppta én av plassene, men håper på at det går bra Jeg kommer iallefall! Uff. Det kommer til å bli en slitsom helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2009 Vi kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2009 For di som skulle være i tvil; Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2009 Jeg kommer, stivpynta.. (Hvis skjorta og buksa passer enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2009 Jeg kommer, stivpynta.. (Hvis skjorta og buksa passer enda) Bukse: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2009 Bukse: klø : Hmmm.. Har jeg en fin shorts da? Hmmm.. Ja, du det trur jeg faktisk at jeg har, så da kan jeg komme i skjorte og shorts da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2009 Hmmm.. Har jeg en fin shorts da? Hmmm.. Ja, du det trur jeg faktisk at jeg har, så da kan jeg komme i skjorte og shorts da blir mer overraska om du faktisk kommer i bukse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2009 Hørte rykter om at det var iallefall én taxi i retning Borre på fredag? Siden jeg alltid er skeptisk til å dra ut uten å vite hvordan jeg kommer meg hjem, så håper jeg detta fortsatt gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2009 Kan prøve og samarbeide litt der Marianne. forse om jeg skal kjøre selv, så har du mulighet til og sitte på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 25, 2009 Så flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 26, 2009 Kan hende jeg skal kjøre også.. Henger litt etter med eksamenslesninga, og har ikke lyst til å sitte hele lørdagen med å være kvalm.. Finner nok ut av det i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 26, 2009 Om ikke annet, så skal jeg også kjøre, så har jo 2-3 plasser til overs. Pleier å være snill og hjelpe folk hjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 26, 2009 Kan hende jeg skal kjøre også.. Henger litt etter med eksamenslesninga, og har ikke lyst til å sitte hele lørdagen med å være kvalm.. Finner nok ut av det i morgen.. Bare å drikke Kristian. Vi skal passe på så du ikke drikker så mye vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 26, 2009 Bare å drikke Kristian. Vi skal passe på så du ikke drikker så mye vi ..Spørs om jeg tørr stole på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 27, 2009 Da ser det ut som om jeg blir edru i kveld. Kan jo svippe noen hjemmom om det skulle trengs. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 27, 2009 Om ikke annet, så skal jeg også kjøre, så har jo 2-3 plasser til overs. Pleier å være snill og hjelpe folk hjem.. Så lenge ingen sørger for å sette deg ut av spill allerede på parkeringsplassen, si....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 27, 2009 Glemte å si at jeg skal en tur på kino'n først, så kommer ca 30min forseint.. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 27, 2009 Så lenge ingen sørger for å sette deg ut av spill allerede på parkeringsplassen, si....? Hehe, får jo håpe at en himmelblå audi 100 er mer synlig en det jeg har kjørt tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 28, 2009 Takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...