Hjulebord på Peppes Pizza 27. Nov

Anbefalte innlegg

Da vil jeg takke for i kveld, og hyggelig at det ble så mange oppmøtte:venner: Nå tror jeg det kanskje er på tide å sove litt... :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper alle kom seg trygt hjem. Virket ikke som om alle var helt stabile mot slutten.. : doggy :: pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig kveld, ja! :D

Tror det var på tide at Anders tok kvelden da han gjorde, for han sovna med en gang han satte seg i bilen omtrent :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når slutta vi av? Noen som fikk med seg de nittenåringene hjem? Hvem tok regninga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regning? tror de jentene forsvant fort gitt! idag var jo jane på fylla :P hah! viste ikke no pattar da men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg takke for i kveld, og hyggelig at det ble så mange oppmøtte:venner: Nå tror jeg det kanskje er på tide å sove litt... :full:

 

På tide å sove? Du som sov godt i Nazze opptil flere ganger? :D

 

Tusen takk for enda et knallfint hjulebord fra oss også, vi fortsatte med ennå et julebord i går, men da var vi hjemme omtrent en time tidligere.. :P (Som om det hjalp, sitter i senga med tekopp nå og er relativt trøtt.. :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.