#1 Skrevet November 6, 2009 hei jeg skal bygge om ein golf gti 8 v til g60. men bt her i kristiansand er så vanskelige å ha med å gjøre. og derfor vurder å drite i å godkjenne i denn. men de sier i kr sandat jeg er nødt til å gå til min lokale bt stasjon...er dette bare bullshit???eller kan jeg søke i egersund eller noe sånt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2009 neida du må ikke dra til lokalstasjonen du kan dra til tromsø å godkjenne for den slags skyld det skal igrunn ikke være problem å godkjenne det om du gør det ordentlig og har motoren standard og alt annet nødvendig for at det skal være G60 bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2009 æg bli så forbannet på de folkan på bt i kristiansand...jeg skulle ønske de kunne legge ned det bt....æg blir heilt frustrert over oppførselen de folkan sin. en skulle tru de ikkje hadde fått oppdagelse heime 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 hvilken bt stasjon er best å gå til for meg??? jeg tror arendal og krsand samarbeider så de er ikke aktuelle!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2009 alle tilsynstasjoner samarbeider, er jo samma firma.. at du har så store problemer med å få godkjent dette vil jeg si er rart.. hvordan oppfører du deg under samtale med tilsynet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2009 som ein vanlig fyr. de har jo godt rykte på seg her i sør det er vell ein grunn til at ingen av kameratan mine ikkje he prøvd å søke eigang ombygging av noen av de sine biler... det går mange 320/m3 her i området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 7, 2009 Usikker på om det finnes hjemmel for å nekte, men har vært borti at folk gang på gang kjører 3-4 timer til andre Biltilsyn, og det er klart da ringer det en bjelle hos BT........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...