Anbefalte innlegg

hei jeg skal bygge om ein golf gti 8 v til g60. men bt her i kristiansand er så vanskelige å ha med å gjøre. og derfor vurder å drite i å godkjenne i denn. men de sier i kr sandat jeg er nødt til å gå til min lokale bt stasjon...er dette bare bullshit???eller kan jeg søke i egersund eller noe sånt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida du må ikke dra til lokalstasjonen du kan dra til tromsø å godkjenne for den slags skyld :)

det skal igrunn ikke være problem å godkjenne det om du gør det ordentlig og har motoren standard og alt annet nødvendig for at det skal være G60 bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æg bli så forbannet på de folkan på bt i kristiansand...jeg skulle ønske de kunne legge ned det bt....æg blir heilt frustrert over oppførselen de folkan sin. en skulle tru de ikkje hadde fått oppdagelse heime

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bt stasjon er best å gå til for meg??? jeg tror arendal og krsand samarbeider så de er ikke aktuelle!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle tilsynstasjoner samarbeider, er jo samma firma.. at du har så store problemer med å få godkjent dette vil jeg si er rart.. hvordan oppfører du deg under samtale med tilsynet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som ein vanlig fyr. de har jo godt rykte på seg her i sør det er vell ein grunn til at ingen av kameratan mine ikkje he prøvd å søke eigang ombygging av noen av de sine biler... det går mange 320/m3 her i området

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om det finnes hjemmel for å nekte, men har vært borti at folk gang på gang kjører 3-4 timer til andre Biltilsyn, og det er klart da ringer det en bjelle hos BT........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.