#1 Skrevet November 6, 2009 96.mod golf tdk. Når jeg starter bilen når den er helt kald danser turteller opp og ned av seg selv mens jeg kjører.. jeg har lagt merke til at når turteller nærmer seg 0 så blinker oljelampa av og til også. Har disse i det hele tatt noe med hverandre å gjøre? Når bilen blir passe lunken etter 5 min så blir det mye bedre. Noen med peil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2009 96.mod golf tdk. Når jeg starter bilen når den er helt kald danser turteller opp og ned av seg selv mens jeg kjører.. jeg har lagt merke til at når turteller nærmer seg 0 så blinker oljelampa av og til også. Har disse i det hele tatt noe med hverandre å gjøre? Når bilen blir passe lunken etter 5 min så blir det mye bedre. Noen med peil? turtallssensor på kassa? hvis denne bilen har det da dårlig kontakt/jording i ett eller anna siden andre lys blinker oxo.. har strengt tatt ikke peiling.. men kan være sensoren. VAG-COM er tingen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2009 turtallssensor på kassa? hvis denne bilen har det da dårlig kontakt/jording i ett eller anna siden andre lys blinker oxo.. har strengt tatt ikke peiling.. men kan være sensoren. VAG-COM er tingen her ok.. kanskje man kan sjekke med vag-com ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2009 ok.. kanskje man kan sjekke med vag-com ja.. Mener min sluttet m dette etter at jeg byttet bryteren bak på tenningslåsen.Den er svak på disse bilene.Det samme gjelder selve sikringsboksen.Kan være greit å sjekke at alle kontakter sitter fast der. jeg byttet motorstyring samtidig så kan ikke garantere at det er bryteren men byttet den fordi den oppførste seg som din.Den koster ca 500 og det er jo litt billigere enn motorstyring hehe. Det er verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...