#1 Skrevet November 6, 2009 (endret) audi a4 1.8T går merklig synes jeg,mistet mye lade trykk,legger meg i 60kmt ..... å legger gass pedal så nåla på trykkmålern legger seg på 0 så begynner bilen å nappe å nøkke noen som har noen ide??? prøvd å kjøre diagnose men får ikke opp noen feil heller :(/ kan d være så enkelt som luft lekk noe sted?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2009 Kan være coil. Stopper det å rykke etter at du får hlyere turtall ved pådrag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2009 Kan være coil. Stopper det å rykke etter at du får hlyere turtall ved pådrag? banker jeg flat fjøl så blir nappinhga vekke for litt,så komme tilbake,har mista en del lade trykk å men skal ikke coila komme frem i vag-com ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2009 Coil og tenningsmodul vil aktivere motorsymbol i instrumentpanel om jeg ikke bommer helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2009 Coil og tenningsmodul vil aktivere motorsymbol i instrumentpanel om jeg ikke bommer helt ok,men da kan jeg vell utelukke det,men kan d være nok med lekk i vakum slanger da tru? får vell frem med startgassen å sjekke kansje,føler litt d kan være rundt resikr ventil ... veit ikke hvorfor men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2009 men....er det bare å nappe av slangen mellom WG å N75 ventilen uten å tette noen av slangene for å teste om N75 er ferdig å kaputt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2009 kan så være vakum som du er inne på. Hadde noe av det samme å da var det magnetventil som var dø. Fjerna hele greie og monterte noe annent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2009 lurt litt på den jeg å,att den ikke klarer å holde trykke mer.....har en bleedventil liggende,vurderer å sette på den å teste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2009 da har jeg satt på en sånn universal bleed ventil siden jeg hadde den liggende,å etter heg satte på den fikk jeg tilbake trykke mitt,ikke testa den skikkelig enda å fin justert men kan virke som det hva N75 ventilen min som er gåen,selv om det ikke kommer frem i vag-com. men er det like greit å kjøre med den ell handle en ny N75 J ell H kansje???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2009 men,hadde av konfiltere i dag,å ser LMM er kav møkkete på rista ell hva jeg skal kalle det, hvordan rense den best mulig ?? hva skla jeg bruke??? tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 11, 2009 jaja så hva det kjøre tur å teste i går..... da begynnte den å kutte ell hav jeg skal kalle det :( kan det være for høyt turbo trykk??? hva som alt kutta bare en 10endels sekun lissom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 11, 2009 nå du kjørte uten n75,koblet du den bare vekk å lot ledningen henge å slenge? min a4 med turbonetics turbo å hks wg,sluttet plutseli helt å lade trykk i dag.... men n75 n sitter der enda,mellom wg å turbo så mistenker den litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 11, 2009 du må ikke ta av strømkoblinga på n75,men bare teipe den fast et sted så den ikke henger å slenger. hvis du tar av kontakten går bilen i nødmodus. hvis du har for høyt trykk, kan den kanskje nøkke ett sekund hver gang den vil gå i nødmodus men hvis du slipper gassen kan det hende den ikke gjør det alikevel og det vil føles som et nøkk? coilene kan begynne å røkke/nøkke lenge før du får feilmld. og jeg husker min b5 1.8t tiptronic begynte å rykke,så byttet jeg plugger -da blei det borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2009 hmm ok.... N75 ventilen er koblet til på strøm ..pga att jeg ikke skal få feil mld der..... satt lade trykk til 1.1 nå men har hatt 1.3 ca uten prob før ...ikke er d lekk noe sted heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 13, 2009 da kjøte jeg en tur på morran i dag,holder under halv gass..plutselig som den kutter helt, å kommer igjen etter 2 sek wtf å går like bra etterpå ..hva kan gjøre det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2009 Har du byttet bensinfilter?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 13, 2009 hvordan er plugga dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 13, 2009 bensin filter er ikke bytta,plugger bytta jeg i går....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 14, 2009 arg arg arg : bh :: bh : kjørte en 3 mil i strekk i går.... kom til 60 sone girer litt ned å da blir d som all bensin el noe blir stoppa opp why????? så sku jeg hjem.... kjører 1 mil kjører meg på en buss lomme .. lar den stå på tomgang i 3 min,ut på veien igjen så hva d som den ikke fikk noe bensin ... er det pumpa som kødder kansje>?? ell filter ..: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 14, 2009 Ville nok ha byttet filter. Om det ikke er dette som er feilen er det aldri feil å bytte, hvis det er stund siden sist. Hadde problemer med min forrige audi 80 med at den fusket engang iblant og kunne stoppe opp helt uten videre. Byttet filter og alt var ok igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 15, 2009 da blir det å hente seg nytt bens filter til uka.... men hva ute å vaskal bil.tok en liten motor vask i samme slengen,å der ser jeg jammen att slange klemma fra turbo til LMM hva helt laus kan kansje være nok d ang nøkkinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 15, 2009 sålenge slangen ikke detti av luftfilterboksen så tror jeg ikke dette har så mye å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 16, 2009 ok....blir kansje bare mer susing i snurra....men får teste denna bensin filter da.ligger vell under vet tanken ell noe den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 16, 2009 Ja, den ligger ved høyre bakhjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 16, 2009 men..fant en sprekk i enen coilen,rett ved 1ene skrue hullet,kan det ha noe å si?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...