bytte 1.9 til 2.5 TDI i 99 A6

Anbefalte innlegg

Noen som vet om A6 C5 kom med denne motoren (2.5 med FWD og EEN gearkasse) finner faktisk ikke det ut :confused: hehe

Og jeg regner sterkt med at jeg må bytte hele ledningsnettet til motoren, og div annet..

Tenker på og bytte fra 1,9 en, men vil jo ha det godkjent etterpå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den kom med fremhjulstrekk, men tviler på at kassa har lik utveksling som 1,9.

Du er klar over at dette er en relativt stor ombygging? Økonomisk sett er det nok lurere å selge 1,9'ern, jobbe og tjene litt penger og heller kjøpe en orginal 2,5.

Skal du først hive inn noe uorginalt så hvorfor ikke en 2,5tdi rekkefemmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo har mest lyst på en femmer, men v6ern frister og.

regner med det blir noe ombygging og er ikke det eller det økonomiske som skremmer meg (har bygd om en kadett 1.noe smått med en volvo 2.0t fra S60. det fikk vi faktisk ikke godkjent av bt : eek : )

Liker og ha noe å holde på med i helgene ;)

har en donorbil på hånden, men det er quattro på den :/ derfor lurte jeg på om gearkassa kunne passe over, har ikke skrud så mye på Audi enda at jeg vet vilke kasser som passer vilke motorer :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.