#1 Skrevet November 6, 2009 Er det vacum eller utlufting på innsuget? Veit at det er to uttak for vacum der, men det sitter et rør rett før gasspjeldet? Er det til vacum eller ånding? Fikk starta oppigjenn i sta og da suser det fra slangen fordi jeg ikke har noen slangeklemme der, og motoren går på rundt 1100rpm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2009 suger den falskluft vil den gå magert og høy tomgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2009 Skal jeg blende den da eller? Har lagt opp til catchtank da jeg har modifisert litt. Det røret jeg snakker om gikk inn på det åndingsrotet som var der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 Da må den jo blendes om du har fjernet det andre tjafset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2009 Jepp, det er røret som går til oljeånding og bensindamp-retur. Bruker du ikke dette så må blende det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...