#1 Skrevet November 6, 2009 Hei! kompis har problemer med bilen nå. måtte inn på teknisk og dem vil ikke godkjenne bilen på brunn av monovisker og han hadde et dokument men det var ikke godt nok. problemet er at org hullet i vannkassen er bygd om så det er bare ett midmontert hull slik at han MÅ få godkjent bilen med monovisker. har noen erfaringer med dette og tips? han er passe fortvila nå og er redd for å måtte bygge om vannkasse til orginal igjen: dum : på forhånd takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2009 Biltrangsynet? Om så, bestill time på en annen trafikkstasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2009 bonrath har vel monovisker med tüv papirer. min jetta er godkjent med en visker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2009 3ern min er også godkjent med bonrath monovisker. burde da være håp ved å prøve en annen stasjon. men det står i papirene hvilken posisjon viskeren skal stå i for at papirene skal gjelde. (førerside til pasasjer mener jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2009 hmm okey.. får sjekke ut litt om det er like greit å bytte til bonrath visker men hvor får man tak i papirer på slike viskere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2009 Det følger med når man kjøper det stort sett. Evt. kan du sende en mail til Bonrath, så sender de dem sikkert som PDF. Tror ikke det er noen andre som har TÜV-godkjenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2009 Hjelper ikke med papirer om viskeren står midtstilt i "standby" har jeg erfart.. ta med papirene, og legg viskeren ned på passasjersiden når den er "av", så går det nok bedre.. gjorde det hos meg hvertfall.. de klaget på at viskeren dekket synsfeltet.. vippet den ned til siden, og da var alt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2009 Jepp, legg den ned på passasjersiden, slik den er på Scirocco 1 (som hadde monovisker originalt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...