#1 Skrevet November 7, 2009 Kjørte gjennom en fartsfelle ute med loddefjord på påkjørselen til motorveien i dag. Kom inn til byen, da hadde de laser i retning danmarksplass der med peppes. To timer senere hadde de kontroll andre veien.. Har sett dem 4-5 ganger den siste uken andre plasser også, så det gjelder å være ekstra var disse ukene her tror jeg.. bare et lite tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2009 Begynt å stå ofte ute på landet med meg også, ser dem når eg sitter på bussen hehe: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2009 de har vell te budsjett de må bruke opp. ser at de har hatt kontroller hvær natt her i molde. kjedelige greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2009 Jepp, kjørt gjennom tre kontroller siden jeg skrev det over der. De er helt syke akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2009 Jeg så ingen i natt:confused: Heldigvis:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2009 politiet skal vel snart ha julebord, trenger vel litt penger til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...