Anbefalte innlegg

Jeg har startproblemer med bilen min da den er kald, starteren går og går, men den tenner liksom ikke.. Men om jeg dytter igang bilen så starter den på en meter!! noen som kan hjelpe meg? motor 2.2t20v

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis med en Mazda 323F. Samme feil, starter ikke selv (startmotor) på kald motor. Tauer igang uten problem. Som du sier på en meter. På varm motor, starter den selv (startmotoren).

Han har ikke funnet ut hva/hvor problemet er. Vet at han skiftet startmotor, uten at det hjalp.

Hensikten med denne posten var å få frem at det ikke er feil forbeholdt Audi. :) (det heter seg jo at man ikke skal svare hvis man ikke er til hjelp)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om ikke du har for lav spenning på startbatteriet ditt. Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å starte med et batteri som garantert er i "toppform".

Å bytte regulator/børster er og noe som kan være aktuellt. Bytt til en regulator som lader 14.8 eller 15 volt.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.