#1 Skrevet November 7, 2009 Hvor er det best å dra igjennom strømkabel til bilstereo i en B6 avant? Bak hanskerommet eller på andre side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2009 Bak hanskerommet i den gummibelgen hvor AC-røra går funker vel fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2009 Mener jeg fant en ledig gummigjennomføring like ved der AC-rørene går igjennom i belgen,da havner kabelen bak hanskerommet.Deretter er det bare og poppe av kanallisten langs pass.siden og legge den bakover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2009 Kan legge den ut ved boksen til motorstyreenheten også. gjorde det på min og det er veldig enkelt, men du må lage et hull i sida på boksen for å få ut kabelen. om du tar av lokket på boksen ser du rett ned i gulvet på førersiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2009 Takker for svar:) Men gruer meg litt til å skru ned hanskerommet pga jeg har installert bluetooth-interfacen til rns-e bak på der og det var sinnssykt trangt for å få på plass hanskerommet igjen! men må man så må man! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 7, 2009 ta den inn gjennom boksen til motorstyreenheten,fort gjort er det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...