#1 Skrevet November 7, 2009 Heisann, Jeg har nå prøvd 4-5 forskjellige søk uten hell, jeg mente jeg hadde lest en liten HOWTO om hvordan man demonterte vinduer på b5. Skal bytte glass så trenger litt hjelp Har demontert dørtrekket, og ser ut som vinduet sitter i 2 skruer til el-motoren! Men hvordan ta av vinduslista? sitter glasset bare i 2 skruer? Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2009 Vinduet sitter bare i to skruer ja. Lista mener jeg bare skal være å dra opp, men vær forsiktig så du ikke bøyer den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2009 Heisann, Jeg har nå prøvd 4-5 forskjellige søk uten hell, jeg mente jeg hadde lest en liten HOWTO om hvordan man demonterte vinduer på b5. Skal bytte glass så trenger litt hjelp Har demontert dørtrekket, og ser ut som vinduet sitter i 2 skruer til el-motoren! Men hvordan ta av vinduslista? sitter glasset bare i 2 skruer? Mvh Stian Hei! du trenger bare å dra av den vinduslista som dørtrekket henger i. altså den som er inn mot føreren da. også sitter den bare i 2 skruer så er det bare å lirke ut glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2009 Hei, takk for kjempe fine svar. Klarte ikke vente lengre, så fant det likegjerne ut selv. Begge forklaringene passet 100% etter hva jeg fant ut også. Så takk atter en gang Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...