Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har nå prøvd 4-5 forskjellige søk uten hell, jeg mente jeg hadde lest en liten HOWTO om hvordan man demonterte vinduer på b5.

Skal bytte glass så trenger litt hjelp

Har demontert dørtrekket, og ser ut som vinduet sitter i 2 skruer til el-motoren! Men hvordan ta av vinduslista? sitter glasset bare i 2 skruer?

Mvh

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinduet sitter bare i to skruer ja. Lista mener jeg bare skal være å dra opp, men vær forsiktig så du ikke bøyer den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

Jeg har nå prøvd 4-5 forskjellige søk uten hell, jeg mente jeg hadde lest en liten HOWTO om hvordan man demonterte vinduer på b5.

Skal bytte glass så trenger litt hjelp

Har demontert dørtrekket, og ser ut som vinduet sitter i 2 skruer til el-motoren! Men hvordan ta av vinduslista? sitter glasset bare i 2 skruer?

Mvh

Stian

Hei! du trenger bare å dra av den vinduslista som dørtrekket henger i. altså den som er inn mot føreren da. også sitter den bare i 2 skruer så er det bare å lirke ut glasset.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

takk for kjempe fine svar.

Klarte ikke vente lengre, så fant det likegjerne ut selv. Begge forklaringene passet 100% etter hva jeg fant ut også.

Så takk atter en gang

Mvh

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.