#1 Skrevet November 7, 2009 Hvordan få av bak?? Noen som kan forklare litt om å ta av der!? Er ferdig med fram døra mi, men har oppdaget at det er fukt på fører-døra og ene bak døra. I pakka med butylband jeg har kjøpt, er det 4,5m, brukte ca. 2,5m framme så da er det ikke langt nok til fører-døra, tenkte jeg skulle fikse bak-døra, men vet ikke helt hvordan jeg får av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2009 yupp, begynn med å ta av dekselet som sitter på håndtaket (treverk stort sett) denne får du av ved å ta en liten flat trekker i bunn av dekselen å vipp det ut. dette kan sitte veldig hardt. når det er ute så sitter det 2 stjerne skruer under her som du må skru ut. deretter sitter det en 25mm trox skrue helt i bunn av trekker (der hvor innsigningslyset er) når disse er ute så ta tak i trekket i underkant og dra det til deg. da løsner de klipsene dette sitter i. så er det bare å ta det av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2009 Dørplata som var problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2009 metall plata bak dørkledningen du tenker på? Denne sitter i 10mm skruer rundt hele og så må vinduet løsnes. Vinduet sitter i plata. Vinduet løsnes bak en stor svart propp i plata. Kjør vinduet ned til du ser feste. og så må midtre proppen fjernes. Dette er en slags plastikk spennhylse. Da blir vinduet løst og plata løs. Henger også litt igjen i dør åpner wire 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2009 Eventuelt så løsne du skruene, vipper plata litt opp, og så silikonerer du bare rundt kanten før du skrur fast plata igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...