Hvordan gjøre S2 coupe mer retnings stabil?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å justere camber mer på bilen din?

Tipper du trenger litt mer positiv camber, men når bilen er senka så mye er det ikke sikkert det er noe igjen å justere på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist det er under aks det er mest bilen sporer, så ville eg tru att casteren din er feil, den skal ikkje ha meir enn 0.30 i forskjell i frå høgre til venstre hjul, sjå på skjemaet ditt ka som står der:)

Er en stund siden jeg var under og kikket på dette, men har desse bilene caster justering da? Kan jeg ha snudd bærebroen på ene siden opp ned, eller vil ikke dette passe i sammen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å justere camber mer på bilen din?

Tipper du trenger litt mer positiv camber, men når bilen er senka så mye er det ikke sikkert det er noe igjen å justere på.

Menr å huske sist jeg var under at det er mer å justere på begge veier. Men vil bilen bli mer retningsstabil med mer positiv camber?Regner med det er mer positiv du er ute etter så dekkene ikke "skrever" for mye?

Det ser ikke ille ut med tanke på camber så vil ikke tro den er så på trynet. Ser ut som dekkene står mer eller mindre rett uten att dekkene er vinklet for mye innover i overkant.

Har ikke funnet papirene på forrige kontroll desverre.

Skal ta tak i dette igjen nå. Har blitt nedprioritert pga montering av hiddensprut men det er oppe og går nå.

Skal begynne med styredemperen, så indre styrestag ledd og så får jeg sjekke vinklene til sist.

Godt at dere "tar tak" i meg igjen så jeg får gjort noe med dette. Hadde satt dette langt ned på lista over things to do:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.