#1 Skrevet November 7, 2009 (endret) Holder på å montere cruisekontroll på min A4 B6 men støtte på et verktøyproblem under prosessen! Hvor får man tak i torx-nøkler som er lange og tynne nok til å få ut skruene til dekselet under rattet?? De jeg hadde kjøpt på biltema for dette prosjektet var for tykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2009 Torx nøkler i lange format med skaft får du hos din nærmeste byggevareforretning. Bacho har f.eks og de kan kjøpes løse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2009 Biltema har oxo, Der er formet som et vanlig skrujern med torx på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2009 du må gjerne legge inn tilbakemld på hvordan det gikk- skal igang med samme jobben nå selv. er litt spent på om du må rekode steering angle etter at du tar av sleperingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2009 Har slike som er lange ut på jobben Normann, så berre å kome å låne et om du vil. Men finn gjerne ut kva størrelse du treng slik du ikkje stikker av med alle Har vel opptil 20cm lange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2009 Har slike som er lange ut på jobben Normann, så berre å kome å låne et om du vil. Men finn gjerne ut kva størrelse du treng slik du ikkje stikker av med alle Har vel opptil 20cm lange. Kjeme å låna med dj ej då du e der vel ikkje før på mandag du? Ekje sikker ka størrelse dei e, men ej he no me mj bilen so det e no fort gjort å finne ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2009 du må gjerne legge inn tilbakemld på hvordan det gikk- skal igang med samme jobben nå selv. er litt spent på om du må rekode steering angle etter at du tar av sleperingen. jeg skal bytte rattmodulen også så er rimelig sikker på att dette må rekodes ja, men det er jo en grei sak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2009 ok,ja har akkurat gjort det selv i og med at jeg innstallerte multiratt. men fikk ikke kodet steering angle selv enda jeg har full vag-com så måtte ha den på møller kostet 1000kr- og vil helst slippe å gjøre det igjen samme mnd, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2009 ok,ja har akkurat gjort det selv i og med at jeg innstallerte multiratt. men fikk ikke kodet steering angle selv enda jeg har full vag-com så måtte ha den på møller kostet 1000kr- og vil helst slippe å gjøre det igjen samme mnd, Jeg er da rimelig sikker på att dette skal gå problemfritt med vag-com om man følger prossedyren for kalibrering av denne sensoren til punkt og prikke. Er jo mange som har gjort dette, men om man ikke følger prossedyren fullt ut så går det ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2009 Nei er nok ikkje på jobb før imorgen Normann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 8, 2009 jeg kom ikke inn på coding 11 kanalen den var gråtonet og da kommer man jo ingen vei... hadde jeg kommet inn på coding 11 hadde jeg jo selvfølgelig codet den selv-sendte kabelen min tilbake og fikk en helt ny vag-com kabel og programvare for å se om den var feilvare men til ingen nytte-så jeg hadde ikke noe valg.det er jævelig rart for jeg har fullt registrert versjon av vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 8, 2009 jeg kom ikke inn på coding 11 kanalen den var gråtonet og da kommer man jo ingen vei... hadde jeg kommet inn på coding 11 hadde jeg jo selvfølgelig codet den selv-sendte kabelen min tilbake og fikk en helt ny vag-com kabel og programvare for å se om den var feilvare men til ingen nytte-så jeg hadde ikke noe valg.det er jævelig rart for jeg har fullt registrert versjon av vag-com. Ja det er litt rart! For det skal jo egentlig gå med vag-com! Spørs om ikke det var noe feil et sted i kodingen med deg eller noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...