Anbefalte innlegg

2,2 10vt motor vurderes solgt den er komplet med kjetronik og el nett og styreenhet er en MC 01

gi bud

pm eller 41565953

ps motoren befinner seg på nes i hedmark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er eksosmanifoilden på den? Mye sprekker? Hva tror du motoren er verdt? Har sett ifra 3-6000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska itte være sprekker i den, er med turbo uten coil dynamo og servo

pris ant 6000 kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000 er i drøyeste laget vel? Hva slags motorkode er det? Kunne du tenke å selge uten motorstyring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en org audi 1oo motor med 164 hk motorkode kommer senere i deg, selgs komplet.

selger den for en venn av meg. det står vuderes solgt gi bud så da veit du å du må gjøre da ; )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo veldig interessant å vite om det er en MC eller MC2. Begge har jo 165 hk, men MC2 er jo absolutt en bedre motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo veldig interessant å vite om det er en MC eller MC2. Begge har jo 165 hk, men MC2 er jo absolutt en bedre motor.

Hva er egentlig forskjellen på MC og MC2? Vet at MC2 har to bankesensorer og annet komp. forhold, men hva mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du selv skrev, har MC2..

- to bankesensorer (MC og 1B har én)

- 8,4:1 i komp (MC har 7,8:1)

- annen kamaksel, slik at den får bedre bunndrag, maks moment er dog det samme; 240 nm @ 3000 rpm

- modifikasjoner i KA-Jetronic; bruker mindre bensin. Har bl.a. annet målespjeld.

- annen registerrem - super torque design

- et helt annet vakuumsystem enn MC

- intercooler lik Audi 200 20v, istedet for den kjipe fra MC

- Bedre KKK24-turbo, istedet for den trege KKK26-turboen

Det er vel de store forskjellene på MC og MC2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, Har selv en 100TQ sedan med MC motor, er montert vannavkjølt K26 og intercooler fra 200 10v, skal montere ny topp på den nå. Har stående en MC2 delemotor. Har du noen erfaringer med K26 turbo og kam fra MC2? skulle tro det var en fordel da :-) sorry OT...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre KKK24-turbo, istedet for den trege KKK26-turboen

nåja, heller K26 fremfor K24 spør du meg. og ja, jeg har prøvd begge 2 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nåja, heller K26 fremfor K24 spør du meg. og ja, jeg har prøvd begge 2 ;)

på en orginal 10v turbo?

bedre med k24 der.. kjappere trykk, klarer ikke makse den turboen eller med orginalt sprut. så er en grunn til at Audi oppgraderte med mindre turbo på mc2 versjonen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne solgt eller ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.