#1 Skrevet November 8, 2009 Skal ha bremseklosser til min a8 med 314x30mm bremser 4klosser pr side. Kan jeg da bruke S6 klosser(314x30mm bremser)? For ifølge Akte er delenr på disse: A8: 4D0 698 151 E S6: 4D0 698 151 B Noen som vet forskjellen her, eller om det er noen forskjell: klø : Greit å vite dette før jeg bestiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2009 Aner ikke forskjellen, men skrik gjerne ut om du kommer over noen rimelige alternativer, evnt om S6 bremsene passer og er rimeligere enn A8 originalt. Fattern skiftet nylig skiver og klosser foran og hvis jeg ikke husker feil var det snakk om 2500,- bare for klossene og 4200,- for skivene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2009 Har hatt dette dilemmaet selv nettop. Ser på mekonomen sine sider så er det oppgitt samme klosser på mintex mdb 1751 på begge bilene. (urS6 og A8 -99) fant en side via Ebay som selger både skiver og klosser til en overkommelig penge ble vel ca 4k+ moms inkl frakt med for 2 sett med klosser og skiver. (måtte ha til begge bilene ) http://store.doctorcarparts.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2009 Skal ha bremseklosser til min a8 med 314x30mm bremser 4klosser pr side.Kan jeg da bruke S6 klosser(314x30mm bremser)? For ifølge Akte er delenr på disse: A8: 4D0 698 151 E S6: 4D0 698 151 B Noen som vet forskjellen her, eller om det er noen forskjell: klø : Greit å vite dette før jeg bestiller. Skal være samme klosser, frem til -98. Hvis du ønsker å være sikker, så har jeg S6 klosser liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2009 Jeg har kjøpt klosser til min A8 hos Norsk Bildelsenter, og synes ikke prisen der er avskrekkende nok til å undersøke om andre klosser passer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2009 (endret) Klosser foran S6 A8...ebay. 55,55 euro + frakt + evnt. moms Det finnes utallige priser og merker Har kjøpt fra denne leverandøren, alltid OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2009 (endret) Klosser foran S6 A8...ebay. 55,55 euro + frakt + evnt. moms Det finnes utallige priser og merker Har kjøpt fra denne leverandøren, alltid OK. Her står det jo faktisk at de er til min bil også.. Men åssen får jeg sendt de til norge, når jeg bare kan velge mellom tyskland og østerrike: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2009 Se link i annonse...Europa, men da er jo absolutt Norsk Bildelsenter et alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2009 (endret) Generelt lønner det seg ikke å importere kun 1 sett med klosser. Jeg har pleide å kjøpe fra en annen leverandør, KFZ-Ersatzteile Donner, fant de ikke lengre på ebay. Her er hjemmsiden, viser komplett sett foran til A8 @ 145€. De skaffer omtrent alt De er ikke billigst, men utrolig god service...og de leverer alltid riktige deler. Edit...fant de på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2009 Ikke ille pris på nbs faktisk, ringe de i morra tenker jeg, og høre om de har på lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2009 Skal ha bremseklosser til min a8 med 314x30mm bremser 4klosser pr side.Kan jeg da bruke S6 klosser(314x30mm bremser)? For ifølge Akte er delenr på disse: A8: 4D0 698 151 E S6: 4D0 698 151 B Noen som vet forskjellen her, eller om det er noen forskjell: klø : Greit å vite dette før jeg bestiller. Skal være like klosser ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 10, 2009 Skal være like klosser ja Hvilken pris har du på dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 10, 2009 Hvilken pris har du på dette da? Sendte på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...