#1 Skrevet November 8, 2009 Hyler i bremsene etter bytte av br. klosser. Byttet br.klossene bak på en Audi TT, nå hyler dem når man trykker på bremsene. Brukte ikke kobberpasta, pga hadde det ikke tilgjengeligt. Men den ene bremsecaliperen var det noe "rust" på stempelet, og støv pakningen var av. Yellostuff brake pad ble brukt. Hva kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2009 Hyler i bremsene etter bytte av br. klosser. Byttet br.klossene bak på en Audi TT, nå hyler dem når man trykker på bremsene. Brukte ikke kobberpasta, pga hadde det ikke tilgjengeligt. Men den ene bremsecaliperen var det noe "rust" på stempelet, og støv pakningen var av. Yellostuff brake pad ble brukt. Hva kan være galt? Velkommen til Yellowstuff.... Du kan muligens redusere skrikingen litt ved å montere/ettermontere anti-bremseskrik plater på baksiden av klossene, men du har jo valgt SPORT-klosser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2009 Kan jo prøve å ta på kobberpasta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 8, 2009 Velkommen til Yellowstuff....Du kan muligens redusere skrikingen litt ved å montere/ettermontere anti-bremseskrik plater på baksiden av klossene, men du har jo valgt SPORT-klosser. det er den nye type bremse klossene, skal være like gode som vanlig og sport, har jeg forstått. Og har tatt på dem anti-bremseskrik platene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2009 Kan jo prøve å ta på kobberpasta? Ja, for teste det. Har egentlig ikke sans for kobberpasta, pga det "drar med seg" dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2009 Flere har på forumet som har prøvd Yellow stuff R, og de fleste har oppleved bremseskrik. Jeg fikk det ikke før etter en tur på bane, og da fikk jeg det skikkelig . Bortsett fra dette var klossene super til banekjøring, og OK til gate hvis man kan leve med bremseskrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2009 Ok, så det kan/skal være slik. Har samme type br.klosser framme på RS4'en min, men der skriker dem ikke. Skal anyway smøre med noe kobberpasta, og se om det hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2009 Og fiks støv pakninga, et stempel som ikke glir bra frem og tilbake, henger ofte og lager ekstra lyd:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2009 Og fiks støv pakninga, et stempel som ikke glir bra frem og tilbake, henger ofte og lager ekstra lyd:D Ja, men hvordan få den inn i sporet sitt. Prøvde men den ville liksom ikke inn i sporet sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...