#1 Skrevet Januar 14, 2005 Drifting, hopping og krasjing http://filebox.vt.edu/users/sekellic/movies/wrc2004.wmv (Ca 20 Mb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2005 Thanks, trengte en sånn tidlig på morran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2005 Takk for fin link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2005 Omtrent som og se meg med min subaru jo... Uttforkjøringa hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2005 Den Focus'en som kommer sidelengs rundt svingen ved 2:43 sekunder ut i filmen... OMG!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2005 Den Focus'en som kommer sidelengs rundt svingen ved 2:43 sekunder ut i filmen...OMG!!! Jeg husker jeg så den scenen på Tv, helt utrolig å se på... gåsehud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2005 Skikkeli bra link tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...